Opłaty za utrzymanie konta w Serwisie PPM

Drukuj

Wersja Demo Serwisu PPM, Publikacje elektroniczne

Opłaty za utrzymanie konta w Serwisie PPM

Opłacenie utrzymania konta w Serwisie PPM oznacza zgodę na Warunki korzystania z Serwisu PPM. Opłaty za poszczególne okresy dla jednego konta (jednego użytkownika logującego się z jednego adresu IP) korzystającego z serwisu przedstawiają się następująco:

Okres utrzymania jednego konta użytkownika w Serwisie PPM

Opłata za utrzymanie jednego konta użytkownika Płatności poprzez serwisy internetowe

1 miesiąc

15 PLN

Zapłać poprzez przelew na rachunek bankowy (PLN) lub w serwisach

bądź Link do formularza wpłat za pomocą PayPal

(kliknij na grafikę)

3 miesiące

40 PLN

6 miesięcy

60 PLN

9 miesięcy

80 PLN

12 miesięcy

95 PLN

Wpłaty na rachunki bankowe

Wpłaty za utrzymanie konta (kont) można dokonać w złotych polskich (PLN) bezpośrednio na jeden z rachunków bankowych. W przypadku rezygnacji z usługi użytkownikowi zostanie zwrócona wpłata pomniejszona o koszty operacji bankowych.

Właściciel rachunków: Dorota Ferenc; ul. Bugajska 13; 97-300 Piotrków Trybunalski.

Po wykonaniu wpłaty na rachunek bankowy proszę przesłać zamówienie na korzystanie z Serwisu PPM na adres e-mail dostępny w menu Kontakt.

Twórca nie jest płatnikiem VAT. Rachunki są generowane w postaci plików w formacie PDF i wysyłane pocztą e-mail. Na żądanie klienta rachunki mogą zostać przesłane pocztą w formie wydruków.

Wpłaty poprzez serwisy internetowe

Opłaty za korzystanie z Serwisu PPM można regulować w prosty sposób również za pomocą serwisów płatności internetowych (wykonanie wpłaty jest równoznaczne z wysłaniem zamówienia, w przypadku rezygnacji użytkownikowi zostanie zwrócona wpłata pomniejszona o koszty operacji przewidziane w cennikach serwisów internetowych):

Użytkownik po opłaceniu okresu korzystania z serwisu otrzymuje pocztą e-mail dane niezbędne do logowania oraz rachunek.

Państwo konto zostanie utworzone najszybciej jak będzie to możliwe, po potwierdzeniu wpłaty (z reguły w tym samym dniu).

Reklamacje

Reklamacje można zgłaszać na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 3 dni roboczych. Komunikacja w trakcie procesu reklamacji odbywa się w formie elektronicznej (mailowej).

Klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy (rezygnację z usług). Fakt rezygnacji należy zgłosić na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W ciągu 3 dni roboczych odstąpienie od umowy zostanie zrealizowane.

Płatność za niewykorzystany okres dostępu do Serwisu PPM zostanie zwrócona w ciągu 5 dni od zgłoszenia reklamacji w sposób uzgodniony z klientem (konto bankowe, konto Paypal).

Polityka PrywatnościWarunki używania Serwisu PPM